Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Ochrona informacji prywatnych dotyczących Użytkowników strony internetowej ancymonki.com.pl (zwanej dalej „Stroną”) jest dla nas sprawą niezwykle ważną, w związku z czym dokładamy wszelkich starań, abyście Państwo byli bezpieczni odwiedzając naszą Stronę.

Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszego dokumentu (zwanego dalej „Polityką prywatności”) mającego za zadanie wyjaśnić zasady dbania o Państwa dane osobowe kiedy odwiedzają Państwo Stronę. Każdorazowo korzystając ze Strony podlegają Państwo niniejszej Polityce prywatności, stąd też przy każdym wejściu na Stronę uprzejmie prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

Niniejsza polityka prywatności przedstawia m.in.: zasady kontaktu z Robertem Pasieką, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą „Robrik” Robert Pasieka (zwanym dalej „Sprzedawcą”), zasady gromadzenia, przechowywania i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych, źródła pozyskiwania danych osobowych, zakres oraz cel przetwarzania danych osobowych, czas przez jaki przetwarzane są dane osobowe oraz prawa jednostek dotyczące ich danych osobowych.

 

SŁOWNIK

Przez następujące określenia należy rozumieć:

  1. „Polityka prywatności” – należy przez to rozumieć niniejszy dokument o nazwie „Polityka prywatności”;
  2. „Sprzedawca” - należy przez to rozumieć Robert Pasieka, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „Robrik” Robert Pasieka, adres Kostrzyna 47, 42-140 Panki, NIP 5741268514, REGON 151960993, widniejący w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  3. „Sklep internetowy” – należy przez to rozumieć witrynę internetową dostępną pod adresem ancymonki.com.pl; 
  4. „Klient” – należy przez to rozumieć osobę fizyczną działającą na swoją rzecz lub na rzecz osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, lecz posiadającej na mocy ustawy zdolność prawną, a która skorzystała ze Sklepu internetowego przeglądając witrynę internetową dostępną pod adresem https://ancymonki.com.pl/ lub przesyłając swoje dane osobowe w celu rejestracji Konta indywidualnego w Sklepie internetowym lub złożenia zamówienia w Sklepie internetowym, czy też w celu subskrypcji Newslettera;
  5. „Konto indywidualne” - panel przypisany indywidualnie do Klienta po rejestracji danych w systemie Sklepu internetowego, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, pozwalający na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności Sklepu internetowego;
  6. „Formularz zamówienia” – formularz, za pomocą którego Klient zamawia Towar oferowany przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym i określa sposób dostawy, w którym Klient podaje następujące dane: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu;
  7. „Rejestracja konta” – należy przez to rozumieć formularz służący do zarejestrowania Klienta  w Sklepie internetowym w celu utworzenia Konta indywidualnego za pośrednictwem Sklepu internetowego, poprzez który Użytkownik podaje następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło;
  8. „Logowanie do Konta indywidualnego” – należy przez to rozumieć formularz służący do zalogowania Klienta do Konta indywidualnego w Sklepie internetowym – po uprzednim dokonaniu przez niego Rejestracji - poprzez który Klient podaje następujące dane osobowe: adres e-mail, hasło;
  9. „Usługi” – oznacza następujące działania Sprzedawcy, podjęte w wyniku podania danych osobowych przez Klienta: wysyłkę Newslettera za pomocą adresu e-mail w przypadku wyrażenia zgody przez Klienta na subskrypcję Newslettera lub zawarcie umowy sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem, czy też prowadzenie Konta indywidualnego;
  10. „Newsletter” – należy przez to rozumieć biuletyn informacyjny dotyczący nowości oraz promocji w Sklepie internetowym, na subskrybowanie którego Klient wyraził zgodę poprzez podanie swojego adresu e-mail w zakładce „Newsletter”;

 

  • 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
  1. Niniejszy Sklep internetowy prowadzi Sprzedawca.
  2. Niniejsza Polityka prywatności zaczyna obowiązywać od dnia 01.10.2020 r. oraz określa m.in. zasady kontaktu ze Sprzedawcą, zasady gromadzenia, przechowywania i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych, w tym danych które mogą zostać przez Państwo wprowadzone poprzez stronę Sklepu internetowego poprzez wypełnienie Formularza zamówienia oraz w procesie Rejestracji konta; źródła pozyskiwania danych osobowych, zakres oraz cel przetwarzania danych osobowych, czas przez jaki przetwarzane są dane osobowe oraz prawa jednostki dotyczące ich danych osobowych.
  3. Niniejsza polityka prywatności nie jest skierowana do osób poniżej 16 roku życia i świadomie nie zbieramy danych osobowych takich osób. 
  4. W ramach Sklepu internetowego mogą znajdować się linki zewnętrzne (hiperłącza) do witryn internetowych, wtyczek lub aplikacji, należących do innych podmiotów. Kliknięcie we wspomniane linki lub udzielenie pozwolenia na połączenie może spowodować zbieranie lub udostępnianie Państwa danych. Nie mamy kontroli nad tymi witrynami i nie jesteśmy odpowiedzialni za ich polityki prywatności. Po opuszczeniu strony naszego Sklepu internetowego, zachęcamy zatem Państwa do przeczytania polityki prywatności każdej odwiedzanej przez Państwa strony.
  5. Poprzez akceptację niniejszej Polityki prywatności Klient oświadcza, że zapoznał się z jej treścią, akceptuje jej warunki oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.

 

  • 2. PLIKI COOKIES
  1. Strona wykorzystuje „Pliki cookies”. Po wejściu przez Użytkownika na Stronę pojawia się komunikat informujący o wykorzystywaniu przez Stronę Plików cookies. Komunikat jest widoczny dla Użytkownika do czasu akceptacji przez niego komunikatu o wykorzystywaniu przez Stronę Plików cookies. Akceptacja odbywa się poprzez naciśnięcie przez Użytkownika pola z napisem: „Akceptuję”.
  2. Precyzyjna informacja dotycząca Plików cookies, wskazująca czym są Pliki cookies oraz w jaki sposób są one wykorzystywane przez Stronę jest dostępna po naciśnięciu przez Użytkownika pola z napisem: „Polityka plików cookies” pojawiającego się jednocześnie z komunikatem o wykorzystywaniu przez Stronę Plików cookies oraz w zakładce „Polityka Plików cookies” znajdującej się na Stronie.

 

  • 3. DANE OSOBOWE
  1. Danymi osobowymi są informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Nie są danymi osobowymi dane zanonimizowane w taki sposób, że osób, których dane dotyczą, w ogóle nie można zidentyfikować lub już nie można zidentyfikować.
  2. Administratorem danych osobowych uzyskiwanych od Klientów jest Sprzedawca.
  3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z prawem i z uwzględnieniem zasady rzetelności, przejrzystości i adekwatności.
  4. Na stronie Sklepu internetowego nie są zbierane ani nie są przetwarzane dane osobowe w celu ich przekazania lub sprzedaży podmiotom zewnętrznym dla celów marketingowych. Sprzedawca nie rozsyła również wiadomości w imieniu osób trzecich. 
  5. Możemy zbierać, przetwarzać, przechowywać i przekazywać różne rodzaje Państwa danych osobowych, które pogrupowaliśmy w następujący sposób:

Dane Tożsamości, obejmujące imię i nazwisko oraz nazwę użytkownika lub podobny identyfikator.

Dane Kontaktowe, obejmujące adres rozliczeniowy, adres dostawy, adres mailowy, numer telefonu.

Dane Transakcyjne, obejmujące przeprowadzone transakcje i płatności.

Dane Techniczne, obejmujące adres IP, dane logowania, typ i wersja przeglądarki, ustawienia strefy czasowej i lokalizacji, rodzaje i wersje wtyczek, system operacyjny i inne technologie używane przez Państwa na urządzeniach, za pomocą których korzystają Państwo ze Strony.

Dane Konta, obejmujące nazwę użytkownika i hasło oraz historię zamówień. 

Dane Użytkowania, informacje o tym jak Państwo korzystają ze strony Sklepu internetowego i z jakich Usług korzystają.

Dane Marketingowe i Komunikacyjne, obejmujące Państwa preferencje w zakresie otrzymywania od nas informacji handlowych i komunikacji.

  1. W momencie, w którym korzystają Państwo ze strony naszego Sklepu internetowego, może ona automatycznie pobierać Państwa Dane Techniczne dotyczące Państwa urządzeń czy czynności i wzorców zachowań w sieci. Zbieramy te dane osobowe poprzez ciasteczka Cookies oraz i inne technologie, zgodnie z „Polityką Plików cookies” dostępną na stronie naszego Sklepu internetowego.
  2. Korzystamy z Państwa danych osobowych, ponieważ przekazali nam Państwo swoje dane z wykorzystaniem strony Sklepu internetowego, są one zatem pozyskiwane jedynie od Państwa.

 

  • 4. CEL ORAZ PODSTAWA PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH
  1. W przypadku przekazania przez Użytkownika danych osobowych, zostaną one wykorzystane zgodnie z celem ich przekazania. Poniżej przedstawiamy wyszczególnienie celów/czynności przetwarzania Państwa danych osobowych według kategorii tych danych, przyporządkowanych do prawnych podstaw przetwarzania danych osobowych.

Cel/czynność przetwarzania

Typ danych osobowych

Podstawa przetwarzania

 Stworzenie konta klienta 

 Dane Tożsamości

Dane Kontaktowe

 Zawarcie i wykonanie umowy

Realizacja zamówienia 

 

Dane Tożsamości

Dane Kontaktowe

Dane Konta

 Zawarcie i wykonanie umowy

 Powiadomienie o dostępności produktu

 Dane Kontaktowe

 Podjęcie działań przed zawarciem umowy

 Umożliwienie subskrypcji Newslettera

 Dane Tożsamości

Dane Kontaktowe

 Zawarcie i wykonanie umowy 

Zgoda na przesyłanie informacji handlowych drogą

elektroniczna oraz zgodę na marketing bezpośredni wykonywany

za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.

 Zarządzanie relacjami z Klientem:

a. Notyfikowanie o zmianach w regulaminach i politykach
b. Prośba o ocenę lub wypełnienie ankiety

Dane Tożsamości

Dane Kontaktowe

Dane Konta

Dane Marketingowe i Komunikacyjne

 

Wykonanie umowy

Ciążący na nas obowiązek prawny

Uzasadniony interes administratora (posiadanie aktualnych

danych oraz analiza w jaki sposób klienci korzystają z naszych usług) 

 

Zarządzanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sprzedawcy oraz jego Sklepowi internetowemu (diagnostyka i utrzymanie systemu, analiza danych, testowanie, zarządzanie serwerem oraz hosting)

Dane Tożsamości

Dane Kontaktowe

Dane Techniczne

 

Uzasadniony interes administratora (prowadzenie działalności,

zarządzanie procesami informatycznymi, zapewnienie

bezpieczeństwa sieci, zapobieganie oszustwom)

Ciążący na nas obowiązek prawny

 

Zapewnienie odpowiedniej zawartości strony Sklepu internetowego oraz reklam, a także analiza efektywności przeprowadzonych kampanii reklamowych

Dane Tożsamości

Dane Kontaktowe

Dane Konta

Dane Użytkowania

Dane Marketingowe i Komunikacyjne

Dane Techniczne

 

Uzasadniony interes administratora (weryfikacja w jaki sposób

klienci korzystają z naszych usług, w celu rozwoju i poprawy

 jakości świadczenia usług oraz w celu tworzenia strategii

marketingowych) 

             

  1. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zawarcia umowy, a ich brak uniemożliwia Rejestrację konta i realizację zamówień. 
  2. Jednym ze sposobów przetwarzania przez nas danych osobowych jest tzw. profilowanie. Możemy używać Państwa Danych Tożsamości, Kontaktowych, Technicznych, Użytkowania oraz Konta w celu tworzenia profil preferencji naszych Klientów i tym samym w oparciu o nie, dostosowywać nasze usługi i treści jakie od nas otrzymują. W ten sposób możemy zdecydować, które z naszych Usług mogą być dla Państwa odpowiednie.

 

  • 5. UDOSTĘPNIANIE PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ TRANSFERY MIĘDZYNARODOWE
  1. W celach wskazanych w paragrafie poprzedzającym możemy udostępniać Państwa dane osobowe zewnętrznym osobom trzecim, takim jak firmy kurierskie, marketingowe, księgowe, informatyczne, zapewniające usługi takie jak hosting, cloudcomputing, a także Urzędowi Skarbowemu i innym organom władzy publicznej w Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system PayPro (Przelewy24), jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności PayPro (Przelewy24) sp. wówczas PayPro (Przelewy24) jest administratorem danych osobowych Klienta.
  3. Możemy udostępniać naszym zaufanym partnerom reklamowym dane, takie jak identyfikatory techniczne pochodzące z danych Państwa rejestracji, zgodnie z Polityką plików cookies.
  4. Wymagamy od wszystkich osób trzecich zachowania środków bezpieczeństwa w stosunku do Państwa danych osobowych oraz przetwarzania ich w zgodzie z prawem. Nie pozwalamy naszym dostawcom aby korzystali oni z danych osobowych Użytkowników dla swoich własnych celów oraz pozwalamy przetwarzać je w określonych celach oraz zgodnie z naszymi instrukcjami.
  5. Z uwagi na to, że korzystamy z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia teleinformatycznego Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza teren EOG. W takich przypadkach zapewniamy podobny stopień ochrony tych danych, poprzez zapewnienie przynajmniej jednego z poniższych środków ochrony:

przekazanie danych osobowych do Państw uznanych przez Komisję Europejską za zapewniające adekwatną ochronę danych osobowych,
stosowanie klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, gwarantujących taką samą ochronę jak w Unii Europejskiej, lub
podczas gdy korzystamy z dostawców usług mających siedzibę w Stanach Zjednoczonych, możemy przekazać im dane w ramach Privacy Shield, co wymaga od nich zapewnienie podobnej ochrony jak w ramach Unii Europejskiej. 

 

  • 6. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
  1. Przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta odbywa się z zachowaniem wszelkich zasad dotyczących bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, spełniających wymagania stawiane przez prawo. Wprowadziliśmy niezbędne środki bezpieczeństwa mające chronić Państwa dane przed przypadkową utratą, nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem, zmianą lub ujawnieniem. Ograniczamy dostęp do Państwa danych do pracowników, agentów, usługodawców i innych osób trzecich, do których takie udostępnienie jest niezbędne z punktu widzenia naszej działalności gospodarczej. Będą oni przetwarzać Państwa dane osobowe jedynie zgodnie z instrukcjami Sprzedawcy oraz są oni zobowiązani do poufności.
  2. Sprzedawca przyjął odpowiednie procedury w celu postępowania w razie podejrzenia naruszenia. Powiadomimy Państwa oraz stosowny organ nadzoru o naruszeniu gdy będziemy do tego prawnie zobowiązani.

 

  • 7. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
  1. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż czas niezbędny do wypełnienia celu, dla którego zostały one zebrane (tj. czas niezbędny do realizacji zamówienia, prowadzenia konta Klienta), chyba że dłuższy czas wynika z konieczności wypełnienia ciążących na nas obowiązków prawnych, księgowych bądź sprawozdawczych oraz przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń wynikający z przepisów kodeksu cywilnego. 
  2. Dane osobowe przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych przetwarzamy przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. 
  3. W pewnych okolicznościach mogą Państwo zażądać usunięcia Państwa danych osobowych, zgodnie z § 9.
  4. W pewnych okolicznościach możemy zanonimizować Państwa dane osobowe (zapewniając nieodwracalne uniemożliwienie identyfikacji osoby) w celach badawczych i statystycznych, w którym to przypadku możemy przechowywać te dane przez czas nieokreślony, bez dalszego obowiązku powiadamiania Państwa o tym.

 

  • 8. PRAWA KLIENTÓW ZWIĄZANE Z OCHRONĄ DANYCH OSOBOWYCH. SKARGA DO ORGANU NADZORCZEGO
  1. Klient w pewnych sytuacjach posiada prawo zgłoszenia żądania Sprzedawcy przeglądania, poprawiania, zmiany, ograniczenia, sprostowania lub usunięcia jego danych osobowych, którymi Sprzedawca administruje oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych przez Sprzedawcy.  W tym celu należy wysłać wiadomość na adres e-mailowy: sklepancymonki@gmail.com.
  2. Zawracamy uwagę, iż nie zawsze będziemy w stanie wypełnić Państwa żądanie dotyczące usunięcia Państwa danych osobowych, a mianowicie ze względu na poszczególne obowiązki prawne lub dochodzenie roszczeń. W takich przypadkach zostanie to Państwu zakomunikowane po złożeniu takiego żądania. Jeśli pragną Państwo uzyskać więcej informacji na temat poszczególnych praw przedstawionych w ramach niniejszego paragrafu, prosimy o kontakt zgodnie z danymi kontaktowymi znajdującymi się w zakładce „Kontakt”.
  3. Klient ma prawo, w dowolnym momencie, wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przesyłając w tym celu wiadomość na adres mailowy sklepancymonki@gmail.com lub poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny wysłany każdorazowo w wiadomości Newsletter lub innej wiadomości marketingowej. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Oznacza to, że odwołanie zgody dotyczy przyszłości, nie zaś przetwarzania danych, które miało miejsce w przeszłości, w okresie między udzieleniem a wycofaniem zgody.
  4. Klient ma prawo zgłoszenia Sprzedawcy żądania przesłania jego danych osobowych, którymi Sprzedawca administruje, innemu administratorowi danych osobowych, o ile wymagania techniczne oraz organizacyjne pozwalają na przesłanie takich danych osobowych. 
  5. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki – a w każdym razie w terminie miesiąca od otrzymania żądania – udziela Klientowi, który zgłosił jedno z żądań wymienione w niniejszym paragrafie, informacje o działaniach podjętych w związku z żądaniem, lub o ewentualnym przedłużeniu terminu z uwagi na charakter żądania lub liczbę żądań, lub o powodach niepodjęcia działań oraz o możliwości wniesienia skargi do organu nadzorczego i skorzystania ze środków ochrony prawnej przed sądem. 
  6. Korzystanie z praw przedstawionych powyżej jest bezpłatne, jednakże Sprzedawca może obciążyć Klienta rozsądną opłatą w przypadku gdy przedstawione żądanie lub żądania są oczywiście bezzasadne, powtarzające się bądź nadmierne. W takich przypadkach możemy również odmówić spełnienia przedstawionego żądania.
  7. W celu spełnienia poszczególnych żądań, Sprzedawca może zażądać określonych informacji od Klienta, w celu weryfikacji jego tożsamości i zapewnienia korzystania z poszczególnych praw. Stanowi to środek bezpieczeństwa w celu zapewnienia, że dane osobowe nie zostaną ujawnione osobom nieuprawnionym.
  8. Klient, którego danymi osobowymi Sprzedawca administruje, ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, w szczególności w państwie członkowskim:
  9. swojego zwykłego pobytu,
  10. swojego miejsca pracy, lub
  11. miejsca popełnienia domniemanego naruszenia,

jeśli uważa, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza RODO. Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej skarga powinna zostać nadana drogą pocztową na adres Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa lub za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

 

  • 9.  INFORMACJA ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH SPORZĄDZONA NA PODSTAWIE ART. 13 UST. 1 I 2 OGÓLNEGO ROZPORZĄDZENIA O OCHRONIE DANYCH (RODO)

W związku z wejściem w życie i koniecznością stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) przedstawiamy  poniższe informacje dotyczące zasad przetwarzania Panią/Pana danych osobowych. 

Sklep internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:

  1. A) przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku Spółdzielczego w Krzepicach,(„Bank”) w związku z:
  2. świadczeniem przez Bank na rzecz Sklepu internetowego usługi udostępnienia infrastruktury do obsługi płatności przez Internet (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  3. obsługą i rozliczaniem przez Bank płatności dokonywanych przez klientów Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).
  4. w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia).

W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych j.w. , Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:

  1. a) Bank Spółdzielczy w Krzepicach
  2. b) PayPro (Przelewy24)

W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy  ze Sklepem internetowym.

W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do PayPro (Przelewy24) przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności  przyjętym przez Sklep internetowy.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.

W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do PayPro (Przelewy24) w związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana towar lub usługę przez PayPro (Przelewy24) w ramach umowy zlecenia, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a PayPro (Przelewy24)


  • 10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE, ZMIANA POLITYKI PRYWATNOŚCI, ZGŁOSZENIA ZMIAN 
  1. Sprzedawca  zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności, która to zmiana następuje z dniem zamieszczenia na stronie Sklepu internetowego nowej Polityki prywatności. Wszelkie istotne zmiany niniejszej Polityki zostaną zakomunikowane poprzez pojawienie się stosownego komunikatu na stronie Sklepu internetowego.
  2. Dane kontaktowe Sprzedawcy wskazane są w zakładce „Kontakt”.
  3. We wszelkich sprawa związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Sprzedawcę uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami pod adresem e-mail: sklepancymonki@gmail.com lub pod numerem telefonu wskazanym w zakładce „Kontakt”.

 

REZERWACJA, REKLAMACJA I ZWROTY
ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Ancymonki produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Robert Pasieka, Kostrzyna 47, 42-140 Panki wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

  • Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
     

REKLAMACJA
(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje ,zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Robert Pasieka, Kostrzyna 47, 42-140 Panki wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czystyodpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep Ancymonki zwróci poniesion przez Klienta koszt zakupu towaru.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Sklep Ancymonki ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Na zwrot towaru maja Państwo 14 dni od otrzymania paczki.

 

1.Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki  

  1. Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.
  2. Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie.
  3. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Robert Pasieka
Kostrzyna 47
42-140 Panki

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej

Prosimy o zapoznanie się z zawartością paczki w obecności kuriera , w przypadku uszkodzenia lub braku produktu prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkody, który posiada kurier oraz zgłoszenie zaistniałej sytuacji, wraz z załączonym protokołem i opisem sytuacji do sklepu Ancymonki .

 

REZERWACJE

Rezerwacja oznacza priorytetowe poinformowanie klienta o dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze, a nie automatyczny zakup ubrania przy ponownej jego dostawie. Klienci, którzy zarezerwowali produkt są automatycznie informowani mailowo oraz telefonicznie w godzinach pracy infolinii.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl