POLITYKA PRYWATNOŚCI
Ochrona informacji prywatnych dotyczących Użytkowników strony internetowej ancymonki.com.pl (zwanej dalej „Stroną”) jest dla nas sprawą niezwykle ważną, w związku z czym dokładamy wszelkich starań, abyście Państwo byli bezpieczni odwiedzając naszą Stronę.
Prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszego dokumentu (zwanego dalej „Polityką prywatności”) mającego za zadanie wyjaśnić zasady dbania o Państwa dane osobowe kiedy odwiedzają Państwo Stronę. Każdorazowo korzystając ze Strony podlegają Państwo niniejszej Polityce prywatności, stąd też przy każdym wejściu na Stronę uprzejmie prosimy o zapoznanie się z jej treścią.
Niniejsza polityka prywatności przedstawia m.in.: zasady kontaktu z Robertem Pasieką, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą „Robrik” Robert Pasieka (zwanym dalej „Sprzedawcą”), zasady gromadzenia, przechowywania i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych, źródła pozyskiwania danych osobowych, zakres oraz cel przetwarzania danych osobowych, czas przez jaki przetwarzane są dane osobowe oraz prawa jednostek dotyczące ich danych osobowych.
SŁOWNIK
Przez następujące określenia należy rozumieć:
Dane Tożsamości, obejmujące imię i nazwisko oraz nazwę użytkownika lub podobny identyfikator.
Dane Kontaktowe, obejmujące adres rozliczeniowy, adres dostawy, adres mailowy, numer telefonu.
Dane Transakcyjne, obejmujące przeprowadzone transakcje i płatności.
Dane Techniczne, obejmujące adres IP, dane logowania, typ i wersja przeglądarki, ustawienia strefy czasowej i lokalizacji, rodzaje i wersje wtyczek, system operacyjny i inne technologie używane przez Państwa na urządzeniach, za pomocą których korzystają Państwo ze Strony.
Dane Konta, obejmujące nazwę użytkownika i hasło oraz historię zamówień.
Dane Użytkowania, informacje o tym jak Państwo korzystają ze strony Sklepu internetowego i z jakich Usług korzystają.
Dane Marketingowe i Komunikacyjne, obejmujące Państwa preferencje w zakresie otrzymywania od nas informacji handlowych i komunikacji.
Cel/czynność przetwarzania
Typ danych osobowych
Podstawa przetwarzania
Stworzenie konta klienta
Dane Tożsamości
Dane Kontaktowe
Zawarcie i wykonanie umowy
Realizacja zamówienia
Dane Konta
Powiadomienie o dostępności produktu
Podjęcie działań przed zawarciem umowy
Umożliwienie subskrypcji Newslettera
Zgoda na przesyłanie informacji handlowych drogą
elektroniczna oraz zgodę na marketing bezpośredni wykonywany
za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
Zarządzanie relacjami z Klientem:
a. Notyfikowanie o zmianach w regulaminach i politykach b. Prośba o ocenę lub wypełnienie ankiety
Dane Marketingowe i Komunikacyjne
Wykonanie umowy
Ciążący na nas obowiązek prawny
Uzasadniony interes administratora (posiadanie aktualnych
danych oraz analiza w jaki sposób klienci korzystają z naszych usług)
Zarządzanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa Sprzedawcy oraz jego Sklepowi internetowemu (diagnostyka i utrzymanie systemu, analiza danych, testowanie, zarządzanie serwerem oraz hosting)
Dane Techniczne
Uzasadniony interes administratora (prowadzenie działalności,
zarządzanie procesami informatycznymi, zapewnienie
bezpieczeństwa sieci, zapobieganie oszustwom)
Zapewnienie odpowiedniej zawartości strony Sklepu internetowego oraz reklam, a także analiza efektywności przeprowadzonych kampanii reklamowych
Dane Użytkowania
Uzasadniony interes administratora (weryfikacja w jaki sposób
klienci korzystają z naszych usług, w celu rozwoju i poprawy
jakości świadczenia usług oraz w celu tworzenia strategii
marketingowych)
przekazanie danych osobowych do Państw uznanych przez Komisję Europejską za zapewniające adekwatną ochronę danych osobowych, stosowanie klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, gwarantujących taką samą ochronę jak w Unii Europejskiej, lub podczas gdy korzystamy z dostawców usług mających siedzibę w Stanach Zjednoczonych, możemy przekazać im dane w ramach Privacy Shield, co wymaga od nich zapewnienie podobnej ochrony jak w ramach Unii Europejskiej.
jeśli uważa, że przetwarzanie danych osobowych go dotyczących narusza RODO. Na terenie Rzeczypospolitej Polskiej skarga powinna zostać nadana drogą pocztową na adres Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa lub za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Biura Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
W związku z wejściem w życie i koniecznością stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) przedstawiamy poniższe informacje dotyczące zasad przetwarzania Panią/Pana danych osobowych.
Sklep internetowy przetwarza Pani/Pana dane osobowe w następujących celach:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach określonych j.w. , Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione przez Sklep internetowy innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być:
W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu zawarcia umowy ze Sklepem internetowym, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia tej Umowy. Podanie danych osobowych w tej sytuacji jest dobrowolne, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości zawarcia umowy ze Sklepem internetowym.
W przypadku, gdy podanie przez Panią/Pana danych osobowych następuje w celu przekazania Pani/Pana danych osobowych do PayPro (Przelewy24) przed zawarciem umowy sprzedaży towaru (lub usługi) nabywanego w Sklepie internetowym, przekazanie tych danych jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy.
W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w związku z obsługą i rozliczaniem płatności dokonywanych przez Panią/Pana płatności na rzecz Sklepu internetowego przez Internet przy użyciu instrumentów płatniczych, podanie danych jest wymagane w celu realizacji płatności i przekazania potwierdzenia jej dokonania przez Bank na rzecz Sklepu internetowego.
W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do Banku w celu weryfikacji przez Bank należytego wykonania umów zawartych ze Sklepem internetowym, w szczególności zapewnienia ochrony interesów płatników w związku ze składanymi przez nich reklamacjami podanie tych danych jest wymagane w celu umożliwienia realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a Bankiem.
W przypadku przekazania Pani/Pana danych osobowych do PayPro (Przelewy24) w związku z możliwością zaproponowania Pani/Panu dokonania zapłaty ceny za nabyty przez Panią/Pana towar lub usługę przez PayPro (Przelewy24) w ramach umowy zlecenia, podanie tych danych i przetwarzanie ich w tym celu jest wymagane w związku modelem biznesowym prowadzenia działalności przyjętym przez Sklep internetowy i w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Sklepem internetowym a PayPro (Przelewy24)
REZERWACJA, REKLAMACJA I ZWROTY ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Ancymonki produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:
Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Robert Pasieka, Kostrzyna 47, 42-140 Panki wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.
REKLAMACJA (jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje ,zastosowanie ma procedura zwrotu)
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep Ancymonki zwróci poniesion przez Klienta koszt zakupu towaru.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Sklep Ancymonki ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
Na zwrot towaru maja Państwo 14 dni od otrzymania paczki.
1.Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki
Robert Pasieka Kostrzyna 47 42-140 Panki
Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost
Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.
Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej
Prosimy o zapoznanie się z zawartością paczki w obecności kuriera , w przypadku uszkodzenia lub braku produktu prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkody, który posiada kurier oraz zgłoszenie zaistniałej sytuacji, wraz z załączonym protokołem i opisem sytuacji do sklepu Ancymonki .
REZERWACJE
Rezerwacja oznacza priorytetowe poinformowanie klienta o dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze, a nie automatyczny zakup ubrania przy ponownej jego dostawie. Klienci, którzy zarezerwowali produkt są automatycznie informowani mailowo oraz telefonicznie w godzinach pracy infolinii.
Wybierz kategorie
Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera