Reklamacje

REKLAMACJE

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje, zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres: Robert Pasieka, Kostrzyna 47, 42-140 Panki wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.

Każdy zwracany produkt powinien być czystyodpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep Ancymonki zwróci poniesion przez Klienta koszt zakupu towaru.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Sklep Ancymonki ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

Na zwrot towaru maja Państwo 14 dni od otrzymania paczki.

 

1.Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki  

  1. Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.
  2. Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie.
  3. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Robert Pasieka
Kostrzyna 47
42-140 Panki

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej

Prosimy o zapoznanie się z zawartością paczki w obecności kuriera , w przypadku uszkodzenia lub braku produktu prosimy o niezwłoczne spisanie protokołu szkody, który posiada kurier oraz zgłoszenie zaistniałej sytuacji, wraz z załączonym protokołem i opisem sytuacji do sklepu Ancymonki .

 

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl